**م مثل مادر**

تولد مادرمون, بانو فاطمه زهرا(س), نگین گمشده ی مدینه برتمامی شیعیان و دوست داران اهل بیتش مبارک باد

انشاالله که همه مادران سرزمین من قدر خودشون رو بدونن

**م مثل مادر**

 کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

چقدر مث بچگی هام  لالایی هاتو دوست دارم

سادگی ها تو دوست دارم ، خستگی ها تو دوست دارم

چادر نماز زیر لب خدا خدا تو دوست دارم

 

کاشکی رو تاقچه ی دلت آینه و شمعدون میشدم

تو دشت ابری چشات یه قطره بارون میشدم

کاشکی میشد یه دشت گل برات لالایی بخونم

یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم

 

بخواب که میخوام تو چشات ستاره هامو بشمارم

پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم

دنیا اگه خوب ... اگه بد ، با تو برام دیدنیه

باغ گلای اطلسی ، با تو برام چیدنیه

 

مـــــــــــــــادر ...

 

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

لالایی ها تو دوست دارم ، بغض صداتو دوست دارم

 

مـــــــــــــــادر ...

 

لالایی ...

لالایی ...

 

 

هرچقدر هم تلاش کنیم نمیشه ذره ای از محبت مادر و پدر رو جبران کرد

من خودم به شخصه عاشق پدر و مادرم هستم

و این جمله رو اعتقاد دارم که:

به بهشت نمیروم اگر مادرم آنجا نباشد...



نظرات شما عزیزان:

mlika
ساعت20:59---1 ارديبهشت 1393
mobarak manam dishab yadam omade in hango

nana ro didi
پاسخ:نه ندیدمشون باهاشون امروز تلفنی صحبت کردم


شهرزاد
ساعت19:17---31 فروردين 1393
روز مادر برشما....!!!!(وای ببخشید!) مادر شما....نه اینم خوب نیست...آهان!اصن بر همه مادران مبارک!!!!
پاسخ:ممنون


مریم
ساعت10:46---31 فروردين 1393
سلام داداش سپنتا میلاد حضرت زهرا رو بهتون تبریک میگم .شعرتونم خیلی زیبا بود ...
پاسخ:سلام ممنون واسه شما هم مبارک باشه قابل نداشت خواهرم


sajjad
ساعت6:38---31 فروردين 1393
دوووووووووووست دارم مااااااااااادرم کاش میشد قلبم را برای تو هدیه دهم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 30 فروردين 1393برچسب:, | 22:10 | نويسنده : آتریسا |